Failing so hard...

Hola mis amigos <-- the only words I can on Spanish -.-

Well it was bad I sleept like, 3 hours? So during my three first lessons I sleept. I was guuuunnneee.... I don't even remember what my teachers said >___> gonna fail so hard...

I've seriously been drugging T-ara's cry for 1 week now it's sooo gooodd!! *__* So I wanted to check the lyrics (in korean) so I was like ohh yeah at least you can sing it if you practice haaard and THEN!
This word showed up



ASFFSDHTGJ AND HOW THE H*** DO YOU PRONOUNCE THAT? TT___TT







Comments
Postat av: Jasmin utan e ( ̄▽ ̄)ノ

Jag har inte hört låten jättemycket men, blir det som inte bara "jungdok-dwen-geot-cheoreom" Ô___ó (vet inte hur accurate min stavning var där, men det lät ungefär så om man delade in ordet i enklare stavelser^^)



sv: Ååh, jag vet :'c Sjukt vilken kondis kpop-artisterna mpste ha, jag kan knappt prata samtidigt som jag går uppför en trappa så hur de klarar av att dansa OCH SJUNGA.. samtidgt.... ryser @_@ (Haha, du menade O2?^^ O är bara syre-atomen, du måste ha en molekyl bestående av två syre-atomer för att den ska bilda en gas-molekyl och kunna inandas XD helt natur-skadad som kan sånt där trots att jag hatade kemi och nästan blev underkänd)



Haha, jag vet inte vad jag ska svara på om det där att min blogg är som din framtid... XD Det är lite kul, men samtidigt inte eftersom den livsstilen är ganska batygssänkande xD



Exakt >_> Ibland känns det som om SM lixom... piskar på SHINee bara för att de redan manglat SNSD och SuJu @n@



... lång... kommentar.... ê____ê

2011-11-28 @ 19:30:54
URL: http://jasminutane.blogg.se/
Postat av: Daniella

Har ni kollat på MVn :D????

2011-11-28 @ 20:49:08
URL: http://daniellam.webblogg.se/
Postat av: Daniella

Haha jag veeeet MAT <3

Men iaf, den ägeeeeeeeer, jag älskar den, dock så hade det varit lite roligare om alla tjejer hade varit med, men JiYeon är en jättebra skådespelare, och hon passar i svart hår :o

Jag meed, haha i slutet så såg man lite scener, och jag bah; VADFAN HUR KUNDE JAG MISSA DET?! och så läste jag senare bland kommentarerna att det var den nästa delen.. första delen är egentligen ett jättebra slut liksom, så jag är så jäääävla taggad XD

2011-11-28 @ 21:22:20
URL: http://daniellam.webblogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Only we can see it)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback


We're two people who are living every fangirls dream (kind off...) In our blog you'll be able to read everything from the awesome duo M2stasch (us of course) to random stuff, news and about any other groups as well. We hope that you will enjoy visiting our blog and leave with a smile on your face! ^o^ /B.R.A - Best Rapper Aevah! & Bo Bae (but you can call me Bo)

RSS 2.0