Halloween... TT__TT

My school is wierd.. but good... still wierd...
They wanted to "celebrate" halloween a bit earlier (today). They gave us candy, snacka etc showed us horror movies and so on...

In the morning I was all tired and I had the worst FML aura XD So I went to the bathroom and the first thing I do is to... SCREAM! U__U

Got scared as hell, people I didn't even know came to me and wondered what happened....

THIS is what happened...


*wooo my face is on tha picture*
HAHAHAHAHA that's what I see... "I know all your secrets"
The funny thing was that it was dark okey... and I just saw blood on the mirror and though a killer was behind me all of a sudden -.-
Looks like a psychopath toilet TT__TT

 

Comments
Postat av: Daniella.

HAHA gud, varför gör inte vår skola också så?

Btw, jag vet att era bloggar handlar om K-pop and i love it ;D hehe, men ni borde visa er mer, typ bilder och sånt, och berätta mer saker som ni gör ovs, det behöver absolut inte vara typ som en vanlig blogg(typ som min.. -.-) men det vore bara roligare att få se er mer!

Och jag vill föresten inte låta som att jag tvingar er, hehe, ni behöver såklart inte göra det om ni inte vill synas på bild ovs, men det vore bara roligare hehe, jag som är faktiskt intressrad utav att veta mer om er ovs ^^

2011-10-27 @ 19:33:00
URL: http://daniellam.webblogg.se/
Postat av: Daniella.

Haha tur att jag inte är ensam om det iaf ;D det är inte många som lyssnar på k-pop där jag bor(rönninge/salem)...

haha men din skola verkar vara annorlunda och rolig haha :p

hihi bra, för jag vill liksom veta mer utav er.. peddosmile haha nej men.. ja..

OCH nu kommer min "modiga" sida fram.......................................

har ni lust att träffas någon gång? iof vet jag inte vart ni bor, men jag tror att ni inte bor så långt bort, och bara om ni vill, och asså ni behöver inte svara på frågan och ni kan säga nej ovs, hehe, ni verkar som roliga personer hehe så vill liksom, dock så kan jag ju inte säga t min föräldrar om det här, haha men jag lovar jag är inte peddo ;D

2011-10-27 @ 20:27:12
URL: http://daniellam.webblogg.se/
Postat av: Nicole

sv: project chu och r-10 är typ dans grupper, tror att dom dansar kpop, jpop och cpop :) haha men tydligen så var många på flashmoben därifrån:O :)

2011-10-27 @ 20:53:39
URL: http://elasticelastic.blogg.se/
Postat av: Greta~ ^^

HAHAHAH gaah vad kul ;w;



sv: JAA GRÅT MÄ MIG, verkligen brutalt hemskt att han åker iväg om mindre än 2 veckor i ett och ett halvt år ;__;

2011-10-27 @ 21:43:36
URL: http://guruguru.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Only we can see it)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback


We're two people who are living every fangirls dream (kind off...) In our blog you'll be able to read everything from the awesome duo M2stasch (us of course) to random stuff, news and about any other groups as well. We hope that you will enjoy visiting our blog and leave with a smile on your face! ^o^ /B.R.A - Best Rapper Aevah! & Bo Bae (but you can call me Bo)

RSS 2.0