Bo this is for you >:3




Update: A new cathegory XD Fan Girl - Sunday!


Comments
Postat av: Daniella.

Till Bo Bae:

:O hihi fett coolt! men det är ju fett bra egentligen, för asså.. nästan alla k-pop artister är kristna(förutom typ 2am & 2pm, de som tillhör jyp är mer buddistiska) och mina föräldrar vill såklart att jag ska gifta mig med en kristen.. jag har inget emot att gifta mig med någon annan som tillhör en annan religion, men eftersom nästan alla k-pop artister är kristna så är det nog bra ;D



hihi, det är lite gulligt att daesung i bigbang brukar gå till kyrkan varje söndag :DDDD

har du någon bias som du tänker gifta dig med? haha ok det där lät jättetöntigt men ja, haha jag vill gifta mig med någon från sydkorea ^^

2011-09-25 @ 16:48:27
URL: http://augustchild.webblogg.se/
Postat av: Daniella.

Till Bo Bae(hehe men båda kan svara om ni vill);

jag håller på att skriva om sydkorea och i min info bok jag har om sydkorea så står det att 20 % är protostanter och 7 % katoliker och så finns det knappt ortodoxa!



är du ortodox? hehe jag bara chansar nu eftersom du kmr från eygptien och nästan alla därifrån är ortodoxar.. får jag för mig.. eller? xd



Till B.RA.;

Tillhör du någon religion, eller e du ateist?



PS. sorry för att jag skriver så slarvigt men jag orkar inte skriva ordentligt xd

2011-09-25 @ 16:51:43
URL: http://augustchild.webblogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Only we can see it)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback


We're two people who are living every fangirls dream (kind off...) In our blog you'll be able to read everything from the awesome duo M2stasch (us of course) to random stuff, news and about any other groups as well. We hope that you will enjoy visiting our blog and leave with a smile on your face! ^o^ /B.R.A - Best Rapper Aevah! & Bo Bae (but you can call me Bo)

RSS 2.0