Jay Park on instagram

LOL HAHAHAHAHAHHAAH I wanted to make a printscreen on 12-12-12 12:12:12 But I missed it hahahahahah *fail* 

Oh well back to the point. Bo texted me and said that Jay Park has an instagram account
 
 
      
 
Damn bigpic.com XD It makes sense to have 16 000 followers but why doesn't he have a profile picture? .__. 
However I couldn't really find a link to his instagram but his account name is Jay Park :3

Bo: NOOOO, his account name is jparkitrighthere (j park it right here)
 
 
 
 

Comments
Postat av: citron

Vet ni någon om fb-sidan swedish kpop fans.. är den nere eller något?

2012-12-12 @ 16:03:25
URL: http://twitter.com/citron0627
Postat av: Daniella

Sv: Haha lol, well.. Jag har bara haft Lucia när jag var liten, nu i nian så ska man ha riktig Lucia, och jag vill verkligen inte.. Det är imorgon och det kommer suga hästballe, försöker lära mig alla låtar men endel vill bara inte fastna i hjärnan :( Och det påverkar sång-betyget så att mima är inte någon bra idé för mig :p

Eller hur! Ahreum passar in rätt så bra(när det gäller ålder, när det gäller i självaste gruppen så vet jag inte riktigt) men Dani är så liten! Om hon nu skulle hoppa in i en grupp, så tycker jag att hon skulle ha hoppat in typ Girls' Day eller nån sån grupp, eller kanske hon borde bara ha väntat till att hon vart medlem i en riktigt grupp, eller ja det är inte ens hon som bestämmer..

Jag undrar ifall hon kan prata bra koreanska, dansa och sjunga.. Det ska faktiskt bli intressant att se resultatet :)

2012-12-12 @ 20:48:13
URL: http://coffeecaramel.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Only we can see it)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback


We're two people who are living every fangirls dream (kind off...) In our blog you'll be able to read everything from the awesome duo M2stasch (us of course) to random stuff, news and about any other groups as well. We hope that you will enjoy visiting our blog and leave with a smile on your face! ^o^ /B.R.A - Best Rapper Aevah! & Bo Bae (but you can call me Bo)

RSS 2.0