SHINee basketball shooting






HahaHAhaHAhahHA, Air ball.. poor Onew ^^



Comments
Postat av: Daniella.

Haha jag kommer inte ens få flytta hemifrån när jag är 18, satt det finns inte en så stor chans att jag kmr att få åka till ching chang chong landet(som min pappa utrycker det så fint ;)

2011-10-17 @ 18:09:55
URL: http://augustchild.webblogg.se/
Postat av: Daniella.

Jo asså så tänker jag med faktiskt, fast jag har inte pratat med mina föräldrar, jag säger bara till mig själv om jag sköter mig i skolan kmr jag att få vara i Sydkorea om några år ovs..



Men mina föräldrar skulle aldrig låta mig, särskilt inte min pappa som tkr att det är onödigt :/

Haha ja du har rätt, att få bra betyg är viktigt men jag tror inte att det kmr att duga för mina föräldrar ;)



Har ni lust att byta liv med mig? ;p

2011-10-17 @ 18:16:27
URL: http://augustchild.webblogg.se/
Postat av: Jasmin utan e ( ̄▽ ̄)ノ

Åååååhhh~ Alltså Jonghyun i det här eventet XD Har aldrig sett honom skratta så hårt som när Minho missade korgen! XD <333



sv: Haha, ahh okey! ^^ Våran lärobok i fysik B heter "Heureka" så det hänger som med, haha :D



Oooh, the Jjong-effect! :'3

2011-10-18 @ 02:31:44
URL: http://jasminutane.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Only we can see it)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback


We're two people who are living every fangirls dream (kind off...) In our blog you'll be able to read everything from the awesome duo M2stasch (us of course) to random stuff, news and about any other groups as well. We hope that you will enjoy visiting our blog and leave with a smile on your face! ^o^ /B.R.A - Best Rapper Aevah! & Bo Bae (but you can call me Bo)

RSS 2.0