Those hidden muscels and abs - SHINee

Let me guess you were just a normal person that came to our blog and scrolled here and there, and the BAM! You read the titel and that inner fangirl shrieked out.

Truth to be told I never thought that ANYONE from SHINee had something called muscles because they don't really expose it like other groups... they actually haven't it's pretty impressive compared with MBLAQ's Oh yeah hahahaha that was the most random shit I saw when I was new in kpop, gosh... X'D

Well instead of taking all the space let us see these pictures from SHINee exposing themselves *perv*. It seems that Minho have worked out a bit, Jonghyun have always had these tiny abs and Onew... did you guys know that Onew had abs?! ò_Ó ... interesting...


Ó_ò Note: That dude with blue t-shirt that's folding up his sleev and thinks that he's exposing himself and totally feel awesome... <--- going a bit over board



 



   

 


LMAO!! xD This year best photoshoped picture!

I feelt like a big fat perv when I saved these pictures -.-' *forever perv*
Hahahaha key didn't... and Taemin... you get it...



Comments
Postat av: Daniella.

Hm.. Jo asså mina föräldrar låter mig knappt åka in till Stan med en vän -.- isfall måste jag typ vara hemma kl.17 eller så.. innan det blir mörkt såklart, men ni kommer väl att hålla på längre än till kl.17 liksom..



Hm, jo jag vet hur det är, jag måste typ ljuga hela tiden för mina föräldrar, jag mår så dåligt men ja, jag vill ju göra saker! Inte sitta hemma hela jävla tiden -.-

Berättade ni att ni skulle på en K-pop grej för era föräldrar eller sa ni att ni bara skulle in till Stan?



Men asså B.R.A. kommer inte du från typ Kina också? Då tycker väl din förälder att det är okej att gå på en sån grej? För asså mina föräldrar tycker bara att det är töntigt med K-pop och sånt, ja de fattar inte grejen.. Elr jo min mamma gör det men min pappa gör inte det.. Han får typ damp när han ser att jag laddar ner ching chang chong musik som han nu säger då.. xD

2011-09-24 @ 21:14:50
URL: http://augustchild.webblogg.se/
Postat av: Daniella.

Åh vad synd att din pappa inte lever :/

Men det är bra att din familj accepterade det, men ja.. haha lite svårt när det gäller min familj, mamma tycker som sagt att det är okej men resten tycker bara att det är konstigt :s



Asså jag skulle kunna säga det men ni kommer väl att vara där länge, asså på kvällen, right? Jag får knappt vara ute i här i förorten..

För mina föräldrar är så överbekyddande så man börjar skratta åt allt de säger, de låter inte mig gå ut, om det är mörkt ute för jag ABSOLUT inte gå ut, får knappt vara ute efter 6 eller så, såfort jag är med mina vänner så ringer de 24/7, jag får inte åka buss elr tåg själv om jag ska på bio till Heron t.ex.

Jag får egentligen inte ha en blogg, de låter mig inte lämna ut info om mig på Internet(därför berättar jag inte mitt efternamn) och de ska jämt kolla upp vad jag gör på internet och de låter mig tex. inte köpa saker via internet för man kan bli lurad blablabla, därför kmr jag aldrig att äga en k-pop skiva :'(



Så ja ungefär sådär ser mitt liv ut, jag gör ingenting på helgerna för jag får inte... Ser det ut så för er också? Haha tror inte det faktiskt, för mina föräldrar tar fan priset!

Ok det låter inte så värst dåligt, men asså om man är jag så är det jävligt dåligt, kan ju knappt sitta framför datorn och glo på alla snygga k-pop killar utan att mina föräldrar kommer in och frågar vad jag håller på med -,-



Det är väl skönt att prata med några som har överbekyddande föräldrar ovs, eftersom ingen av mina vänner har sånna så jag känner mig rätt så utanför, haha mobbad for life :(



Men jag tror att det inte går faktiskt, hur mycket jag än vill, men det får vara så, orkar inte bråka med de heller.. Ni får typ lägga ut bilder och sånt haha :p

Men ja, ni får ha det kul i alla fall, och om jag skulle dit så skulle det vara kul att träffa er ^-^

2011-09-24 @ 22:11:39
URL: http://augustchild.webblogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Only we can see it)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback


We're two people who are living every fangirls dream (kind off...) In our blog you'll be able to read everything from the awesome duo M2stasch (us of course) to random stuff, news and about any other groups as well. We hope that you will enjoy visiting our blog and leave with a smile on your face! ^o^ /B.R.A - Best Rapper Aevah! & Bo Bae (but you can call me Bo)

RSS 2.0