♥M2STASCH 1 YEAR ANNIVERSARY!!!♥

                  
This is one of those sentimental holy moment where everyone should cry... okay not really XD We don't really have that much to write over here we only want to say THANK YOU!! :D It's sick how 1 year passes by so fast O_O We will try to make this blog better even if the year of hell in high school will begin soon. 

                                                         So here's a clip we made for you guys~
 
 
                       
 
So yes there'll be a contest but the post will be up a bit later today ^o^
Btw "Håll Käften" means Shut up XD
 


Comments
Postat av: ~Paula

GRATTIS!! (hoppas jag pricka rätt den här gången lol ehem)
..och vad kul när ni kommer med en give away nu när jag tagit bort min facebook osv osv >__> haha

sv: sghdahjsdg juste jag spelar fiol dshgsdh min lärare kommer döda mig jag har glömt bort den helt sdjsdhgdss nooooooooooooooooo nu måste jag öva igen ;AAAAAAAA; skit också

2012-08-11 @ 17:33:52
URL: http://petrichorious.blogspot.com
Postat av: ~Paula

juste, min tumblr är www.petrichorious.tumblr.com

2012-08-11 @ 17:36:08
URL: http://petrichorious.blogspot.com
Postat av: Daniella

GRATTIS!!!! Ni är seriöst en utav dom bästa k-pop bloggarna där ute, menar allvar okej? -.- hehe iaf, tänk att det har gått ett år nu..(låter som eran mamma) <3

Svar: ;w; <33 Thank you ^3^ Kan inte heller förstå att det har gått 1 år nu :O Väntar bara till vår 2 years anniversary nu XD Hahaha skulle ha hållt med din mamma till 100% Lite suspekt att se 2 random "dudes" med mustash ;'D
Jag halvsuger på engelska det är därför BO babblar under hela klippet. Han är i praktiskt taget halv amerikan... inte på det sättet men han har amerikansk medborgarskap och har rätt många släktingar där. Det är en utav hans modersmål~ ^_^
M2stasch in tha house!

2012-08-11 @ 22:07:28
URL: http://daniellas.webblogg.se
Postat av: Daniella

Btw, dööör eran video xD såklart ska mamma komma in och bah; vilka e de? varför ser dom ut sådär? o.o o.o o.o
föresten, asså jag älskar eran engelska <3 jag läspar bara när jag pratar engelska xD

2012-08-11 @ 22:12:39
URL: http://daniellas.webblogg.se
Postat av: Daniella

Svar: Haha varsegod :D Ja men tänk er 5 år, då måste ni slå till det stort :p
Ja, men seriöst nu är skitbra på engelska, haha jag trodde först att Bo var amerikan, hon låter som en ^^

Svar: Haha vi får se om vi klarar oss i 5 år... inte ens riktiga grupper gör det XD Haha kan se oss gå i universitetet och fortforande driva M2stasch ;'DAw danke :3 well hon är typ en amerikan, säger vi.. XD
M2stasch in tha house!

2012-08-12 @ 00:27:18
URL: http://daniellas.webblogg.se
Postat av: Daniella

HAHA, men det går säkert bra att driva en blogg även fast man går i unversitet :p SNSD har klarat av 5 år, och Suju typ sju år, och BB typ 6 år? Tror jag ^^

Svar: Men det är ju de ;w; Haha yeah inte vad jag har hört... så många tentor att man vill kollapsa
M2stasch in tha house!

2012-08-12 @ 12:07:03
URL: http://daniellas.webblogg.se
Postat av: Daniella

Då får man skriva 365 inlägg innan man börjar universitet så att man kan åtminstonde publicera ett per dag, men det blir isf inga nyheter, grupper som debuterar/comebacks för man är så upptagen med tentorna ^^ haha jag skulle iaf fortsätta att läsa eran blogg!

Svar: Haha aw men vi får se hur det blir ;)
M2stasch in tha house!

2012-08-12 @ 12:56:28
URL: http://daniellas.webblogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Only we can see it)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback


We're two people who are living every fangirls dream (kind off...) In our blog you'll be able to read everything from the awesome duo M2stasch (us of course) to random stuff, news and about any other groups as well. We hope that you will enjoy visiting our blog and leave with a smile on your face! ^o^ /B.R.A - Best Rapper Aevah! & Bo Bae (but you can call me Bo)

RSS 2.0