BtoB - I Stole the Lips (from sitcom)



I don't know what this is. Well it's a performance *duh*, but where is it? O__o they didn't really say anything in the info-box except that they'll debute on March 22. But what did you think of the performance? And why are they only 5?

OH WAIT, this is from a sitcom that a part of the group is currently starring in. It's JTBC's sitcom 'I live in Cheongdamdong' and they play as trainees dreaming to become the next big idol group. Haha isn't that pretty much what they're doing IRL? ^^

But I liked this song! The performance was not WAOW, but it wasn't bad either ^3^


Comments
Postat av: Sara Dara

Heello B.O ;D Waz up!?;D

Chinchaaa ;O måste kolla på Aissh och JR xD haha! =D Ska se om vi egyptianer har samma smak när de kommer till dom där sjukt galna hetarna xD neh men skämta xD

YA! typ snart 2.5 :D

Historien bakom detta är lite.. Ahaha xD Låt mej förlklara så kort jag kan!



Så här var de... ^w^

Jag har en kompis som kommer ifrån Irak och hon var en ganska tyslåten tjej som inte brukade umgås med de andra i skolan! Rätt blyg var hon, Sen en dag bestämde jag mej för att börja snacka med henne ;D bara sådär, du vet För att vara snäll ;D

Sen upptäckte jag att hon hade ett annorlunda beteende, du vet så där KAWAII beteende, typ peka på sin kind när hon tänkte, klädde sej i ljusa kläder och pratade sött! xD

Sen frågade hon mej om jag hört talas om Kpop? Jag bah ; haa`?? xD Whatta heck is that? en låt? xD sen bah:: neey, det är en söt music stil från korea Korean pop xD

Du vet på den tiden var de lite annorlunda, mer superjunior och shinee style och dom där söta tjejerna och bara sööta låtar int sånna där B.A.P, BTOB xO <3 osv xD Du vet resten (ni nördar vet ju en hel del :P)

SEn en dag satt i en datasal, då kom hon och bah: Sara... Jag ska visa dej en väldigt söt grej!

Som sagt.. hon öppna på google och på arabiska (du vet svensk google ger inte så bra resultat, brukar söka på kinesiska xD)

Och hon sökte på... Eteeuk! :O Gissa om jag svimma den dagen!! Han fick mej att öppna ögonen, Riri (som jag kallar henne) visade mej låten Super girl med superjunior och sen PAFF ~ XO

Asså seriöst, jag hittar söta koreaner hela tiden! ska banne mej gifta mej med en Asiat no matter what! antigen en Kines eller koran!;O i swear!



Haha hur började ni!? =D =D =D

2012-03-21 @ 10:17:41
URL: http://kibolight.blogg.se/
Postat av: Sara Dara

FETT BRA LÅT BY THE WAY ! OH MY BTOB! xO

2012-03-21 @ 10:21:18
URL: http://kibolight.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Only we can see it)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback


We're two people who are living every fangirls dream (kind off...) In our blog you'll be able to read everything from the awesome duo M2stasch (us of course) to random stuff, news and about any other groups as well. We hope that you will enjoy visiting our blog and leave with a smile on your face! ^o^ /B.R.A - Best Rapper Aevah! & Bo Bae (but you can call me Bo)

RSS 2.0